sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Koskiklinikka: Johanna Kurjelle avautui uusia haasteita

Joulukuussa 2007 johtamisen erikoistumisopinnoista PIRAMKissa valmistunut Johanna Kurki sai uusia haasteita vain kolme kuukautta opintojensa suorittamisen jälkeen. Asiakaspalveluvastaavana hän on nykyisin esimies 27:lle Koskiklinikan vastaanotto- ja ajanvaraussihteerille.

Kurki on sitä mieltä, että hän ei olisi tässä tehtävässä, ellei olisi käynyt koulutusta. ”Aiemmin olin vastuussa 9 hengen tiimistä, ja silloin lähdin hakemaan jotain kättä pidempää pelkän maalaisjärjen tueksi. Aina välillä on hyvä hankkia uutta oppia, varsinkin kun työnantaja suhtautuu opiskeluun positiivisesti”, Kurki sanoo.

Koskiklinikalla esimiesten pitää pystyä reagoimaan nopeasti erilaisiin tilanteisiin ja tekemään päätöksiä. Johtamisopintoihin koottu tiukka vuoden ohjelma on Johanna Kurjen mielestä hyvä kokonaispaketti. ”Sieltä saa sellaista ymmärrystä ja oppia vastuun kantamisesta, jota ei ihan tavallisena rivimiehenä välttämättä tule mieleen. Kouluttajat hoitavat asioita antaumuksella, ja omat muistiinpanot ovat olleet kovassa käytössä koulutuksen jälkeenkin.”

Arjen pyörittämisen ja opiskelun yhteensovittamista vuoden aikana helpotti se, että Kurjen lopputyö, ajanvarausyksikön keskittäminen, liittyi suoraan meneillään olevaan puhelinpalvelun kehittämistyöhön. Se saatettiin loppuun Koskiklinikalla viime kesänä.

Koskiklinikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia kommentteina.