Obama ja hänen tapansa johtaa, luoda valoa ja toivoa ihmisille, jotka ovat sitä sukupolvet odottaneet, on viime ajat ollut eri tavalla sosiaalisessa mediassa. Vaalikampanja on alkanut jo alkusyksystä. Koko informaatio on käännetty tukemaan sitä. Me Facebook-ystävät saamme kutsuja illallisille, joiden istumapaikka määräytyy sijoitetun vaalituen mukaan.
Tänään oli kaupan kahvimukeja todella monenlaisilla variaatioilla ja lasten t-paitoja. Ja montaa muuta ihmisen arkeen kuuluvaa tuotetta.
Onkohan tässäkin kohtaa ajateltava, että voi kun vapautuisi vaalipropagandasta ja saisi informaatiota kuten ennenkin. Tapaamisista, puheista, vuorovaikutuksesta kansalaisten kanssa, informaatiota Michellen projekteista. Aktiviteettia on kyllä, mutta kun kaikki on käännetty kampanja kielelle ja tarkastellaan niiden silmälasien läpi jo valmiiksi, ei se kohota lukijaa.
Kampanjan alkaessa tuli myös mahdollisuus lukea tekstit suomen kielellä.
Näin pikkujoulujen aikaan olisi mielellään katsellut kuvia Michellen uusista pikkumustista ja ohjeita siitä, miten nainen tuntee itsensä kauniiksi. Halpa ohje! Pukeudu niihin vaatteisiin, joissa tunnet olosi mukavaksi, silloin olet parhaimmillasi! Michellen pikkumusta löytyy tästä linkistä: http://tamk-johtaminen.blogspot.com/2011/06/maarittele-myos-viestinnan-prosessit.html
Seija Telaranta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia kommentteina.