perjantai 25. marraskuuta 2011

Mitä Obamalle kuuluu?

Obama ja hänen tapansa johtaa, luoda valoa ja toivoa ihmisille, jotka ovat sitä sukupolvet odottaneet, on viime ajat ollut eri tavalla sosiaalisessa mediassa. Vaalikampanja on alkanut jo alkusyksystä. Koko informaatio on käännetty  tukemaan sitä. Me Facebook-ystävät saamme  kutsuja illallisille, joiden istumapaikka määräytyy sijoitetun vaalituen mukaan. 


Tänään oli kaupan kahvimukeja todella monenlaisilla variaatioilla ja lasten t-paitoja. Ja montaa muuta ihmisen arkeen kuuluvaa tuotetta.
Onkohan tässäkin kohtaa ajateltava, että voi kun vapautuisi  vaalipropagandasta ja saisi informaatiota kuten ennenkin. Tapaamisista, puheista, vuorovaikutuksesta kansalaisten kanssa, informaatiota  Michellen projekteista. Aktiviteettia on kyllä, mutta kun kaikki on käännetty kampanja kielelle ja tarkastellaan niiden silmälasien läpi jo valmiiksi, ei se kohota lukijaa.

Kampanjan alkaessa tuli myös mahdollisuus lukea tekstit suomen kielellä.
Näin pikkujoulujen aikaan olisi mielellään katsellut kuvia Michellen uusista pikkumustista ja ohjeita siitä, miten nainen tuntee itsensä kauniiksi. Halpa ohje! Pukeudu niihin vaatteisiin, joissa tunnet olosi mukavaksi, silloin olet parhaimmillasi! Michellen pikkumusta löytyy tästä linkistä: http://tamk-johtaminen.blogspot.com/2011/06/maarittele-myos-viestinnan-prosessit.html
Seija Telaranta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia kommentteina.