maanantai 25. maaliskuuta 2013

Asiakaskyselyn tuloksista tulee aina tiedottaa

Ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon Kehittämisen ja johtamisen ryhmä 11 organisoi ja tuotti sisältöä Tulevaisuusseminaariin, joka pidettiin tammikuun 15. päivänä. Tästä seminaarista on kaksikin artikkelia blogissamme. Seminaarin annista ja organisoinnista tehtiin  myös asiakaskysely ja sen tulokset voi käydä lukemassa palkista LUETTAVAA. Meillähän oli aivan upeat palkinnot arvottavina kaikkien osallistujien kesken. Viking Grace risteily kahdelle hengelle, KC-Klinikan 200 euron  arvoinen lahjakortti, Talentumin kustantamia uusia asiakkuutta käsitteleviä kirjoja, useampi mukava lahja YIT:ltä jne.

Tiimiin, jolle asiakaskyselyn tekeminen ja tulosten analysointi kuului, osallistuivat Tuula Suokka, Sisko Vuorinen, Jaana Nguyen, Matti Mäkelä ja Ulla Tuunanen.Nämä valmistumassa olevat sosiaali- ja terveysalan Kehittämisen ja johtamisen opiskelijat tekevät laatutyötä hyvällä asenteella. Heidät on ilo lähettää vaativiin tehtäviin hyvinvointialan johtajiksi. Tutustukaa heidän tuotokseensa.
Seija Telaranta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia kommentteina.